1 may 2020

Ens quedem a casa - Fem una casa / fanalet

o COM APRENDRE A DECORAR AMB DECOUPAGE

Aquests dies estic passant moltes hores preparant nous projectes. Tots aquells que tenia apuntats a la meva llibreta per fer i que ara, ja que hem frenat el ritme, puc dedicar-hi temps.

I jo encantada, m'agrada molt passar temps experimentant amb materials. Sobretot amb materials que tenim per casa. Envasos que normalment portariem als contenidors de recollida selectiva però, com sempre dic, els hi podem donar una " segona oportunitat".

En aquest cas, com que estem a casa m'està agradant molt fer cases de diferents tipus. Avui us ensenyo el procés de fer una casa/fanalet. Una casa feta amb una caixa de brick  amb finestretes i dintre li he posat una llumeta led.

Per decorar-la he fet servir la tècnica de decoupage amb papers molt finets perquè sigui més senzill. Si no els teniu com aquest que és especific de decoupage, també podeu utilitzar paper de seda o papers d'embolicar regals que siguin primets. (o amb tovallons de paper estampats).

Us passo el procés amb imatges. Espero que us agradi i que les feu al vostre gust !!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario