18 abr 2020

Ens quedem a casa - Reutilitzem revistes

O COM DONAR UNA SEGONA VIDA A UNA REVISTA

Nosaltres també #ensquedemacasa

Moltes de les coses que tenim al nostre voltant, sense saber-ho ens inspiren i els podem reutilitzar.

M'encanta transformar objectes i aconsseguir que coses que tinc a casa, que ja no necessito, tinguin una nova utilitat i que no vagi a parar a les escombraries .

He trobat una revista amb les tapes força dures que em permet manipular i, a més, m'encanta el dibuix de la portada. Mirant el dibuix desseguida vaig pensar que jugar amb fils amb aquesta imatge seria molt divertit. I em vaig posar mans a l'obra.

El resultat és un dibuix decorat amb diferents punts de brodat molt senzills. Us deixo imatges perquè pogueu agafar la idea per brodar sobre portades de revistes, sobre postals, fotografies....

Si em voleu ensenyar el resultat ens trobem per les xarxes (@talleretcraft)




No hay comentarios:

Publicar un comentario