13 abr 2020

Ens quedem a casa - I fem una casa

O COM GAUDIR DEL PROCÉS CREATIU

Nosaltres també #ensquedemacasa.

Aprofitem que tenim tots els nostres materials guardats per fer tallers,i  ja que no podem sortir per fer-los fora amb vosaltres, us donarem algunes idees senzilles.

Ja sabeu que m'encanta que sigueu creatius, vull dir que agafeu la idea però la feu al vostre estil, al vostre gust i en gaudiu tant com pogueu del procés.

Com que estem a casa, m'he imaginat algunes de les cases on poden haver-hi persones que conec i les he construit. Fins i tot m'he inspirat en una pel.lícula per fer la decoració, a veure si en sabeu quina !!

Si us animeu m'ensenyeu la fotografia de la vostra casa. Si voleu la podeu compartir al meu INSTAGRAM que faig servir pels tallers: @talleretcraft

                                                                #joemquedoacasa





altres opcions:



No hay comentarios:

Publicar un comentario