16 sept 2016

Teniu pots de llauna de llet en pols?

Jo si que en tinc de llaunes, moltes, que vaig guardant o que em guarden els amics, veins, familia.

A la llar d´infants les families els hi porten els pots de llet en pols que són fantàstics per guardar objectes, petites joguines, materials de costura o manualitats. Fins i tot tenen una tapa de plàstic i els podem apilar.

Aquests que veieu a la fotografia són llaunes de tonyina i els pots de llet en pols. Els he decorat de vàries maneres:

folrat amb paper de regal
folrat amb paper de decoupage
pintat amb chalk paint i després enganxant petits elements amb cola
pintat amb chalk paint negra que després podem pintar amb un guix
tovallons de paper

Ténen una mida fantàstica pels meus materials de manualitats i costura, i queden rebonics a les prestatgeries.

Us animeu??




No hay comentarios:

Publicar un comentario